Kevätliittokokous 2006

SLL:n kevätliittokokous pidetään tänä vuonna Kylpylähotelli Rantasipi Aulangolla 22.-23.04.2006. Hinnat ovat laskeneet, ilmoittaudu heti!

Luisteluliiton kevätliittokokous 2006

Suomen Luisteluliiton kevätliittokokous pidetään Kylpylähotelli Rantasipi Aulangolla Hämeenlinnassa 22.-23.04.2006. Kevätliittokokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.

Rantasipi Aulangolle avataan maaliskuussa uusi kylpylä. Lisäksi itse hotelli on uusittu hiljattain. Kokoushintaan sisältyy kylpylän uima-altaiden ja saunatilojen vapaa käyttöoikeus kokouspäivinä. Kylpylän yhteydessä toimii lisäksi kuusiratainen keilahalli, jossa on myös hohtokeilausmahdollisuus, monipuolinen hoito-osasto sekä kunto-klinikka ja monitoimihalli, jossa voi harrastaa eri lajeja itsekseen tai ohjattuna. Lisäksi käytössämme ovat hotellin modernit ja viihtyisät kokoustilat.

Rantasipi Aulanko sijaitsee luonnonkauniilla paikalla järven rannalla Hämeenlinnassa osoitteessa Aulangontie 93. Helsingistä Hämeenlinnaan ajaa tunnissa, samoin Tampereelta.

Majoitushinnat:

• 48 euroa / henkilö kahden hengen huoneessa / vrk
  • 82 euroa / henkilö yhden hengen huoneessa / vrk

Hintaan sisältyy runsas buffet-aamiainen sekä kylpylän allasosaston ja saunojen käyttömahdollisuus. Huom! Majoitushinnat ovat laskeneet huomattavasti!

• Illallisen hinta on aikuisilta 22 euroa ja alle 12 -vuotiailta lapsilta 11 euroa.
  • Ei-majoittuvien kylpylälippu maksaa 13 euroa / henkilö.

Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus yhdistää huvi ja hyöty sekä seuratoiminta, harrastus ja hauskanpito perheen parissa. Tilaisuuteen toivotaan mahdollisimman runsasta osanottoa – myös lapsiperheet ovat lämpimästi tervetulleita!

Alustava kokousohjelma:

Lauantai 22.04.2006

klo 13.00 Valiokuntien kokouksia
klo 15.00-17.00 Kauden arviointitilaisuus ja liittokokous
klo 17.00-18.30 Kylpylämahdollisuus
klo 19.00 Palkintojenjako kabinetissa
klo 19.30 Päivällinen kabinetissa

Sunnuntai 23.04.2006

klo 10.00- Valmennusstrategiapalaveri

Muilla kuin kokouksiin osallistuvilla perheenjäsenillä on luonnollisesti mahdollisuus kylpeä kylpylässä vaikka koko päivän.

Toivomme, että seurat levittävät tietoa kokouksesta jäsenistölleen ja rohkaisevat heitä osallistumaan tilaisuuteen. Sitovat ilmoittautumiset perjantaihin 31.03.2006 mennessä Luisteluliittoon osoitteella: office@sll.slu.fi. Toimittehan nopeasti sillä paikkoja on rajoitetusti!