Rullaluistelija – osta lisenssi

Katso täältä ohjeet lisenssin hankintaan. Ilman liiton lisenssiä et voi osallistua Inline Cupiin etkä kotimaisiin ja kansainvälisiin arvokilpailuihin.

Rullaluistelu on varsin vauhdikas ja näyttävä laji – lennokkaassa menossa saattaa joskus sattua vahinkoja. Turvaa siis itsesi hankkimalla liiton lisenssi ja vakuutus.

Rullaluistelulisenssi eli liiton kilpailulupa vaaditaan Inline Cupiin sekä kaikkiin *) kotimaisiin ja kansainvälisiin rullaluistelun arvokilpailuhin. Rullaluisteluun tarkoitetun lisenssin hinta on 10 euroa. Lisenssi on voimassa 30.09.2006 saakka.

Vakuutusvaihtoehtoja on useita, kaikki räätälöity luistelijoille yhteistyössä vakuutusyhtiö Tapiolan kanssa. Jos sinulla on jo oma vastaavantyyppinen vakuutus, voit hankkia pelkän lisenssin. Muutoin suosittelemme vakuutuksen yhdistämistä kilpailulisenssiin.

Oman vakuutuksen haltijoilla tulee olla vakuutuksestaan asianmukainen vakuutustodistus. Jos ostat vakuutuksen Suomen Luisteluliiton kautta, lisäämme nimesi nk. lisenssiluetteloon, jonka toimitamme tietyin väliajoin tiedoksi Tapiolaan. Vahingon sattuessa nimesi löytyy vakuutuksenottajien listalta.

*) Sauvarullaluistelun SM -kilpailuissa on mahdollisuus ostaa paikanpäällä ns. kertalisenssi 5 euron hintaan.

Lisenssilomake