SU-luistelujaosto sinettijaostoksi

Suomen Luisteluliiton puheenjohtajalla Tapani Potkalla oli miellyttävä tilaisuus ojentaa Nuoren Suomen Sinettiseura tunnustus ensimmäiselle pikaluisteluseuralle, Seinäjoen Urheilijoiden luistelujaostolle.

SU:n luistelujaoston puheenjohtaja Jyrki Jääskeläinen vastaanotti yhdessä nuorisovalmentaja Pirjo Lehtisen kanssa Sinetti-seura merkin, mikä jatkossa tulee näkymään Seinäjoen jääurheilukeskuksessa.
Tämän tunnustuksen takana on pitkäjänteinen , määrätietoinen työ, onhan Sinettiseura tunnustus eräänlaisen laatujärjestelmän tuoma palkinto. Saamamme tunnustus on koko seuran ja luisteluväen aikaansaannos, myös Suomen Luisteluliiton toiminta on ollut Nuoren Suomen tunnustuksen edellyttämällä tasolla.
Toivottavasti tämä SU:n saama tunnustus kannustaa myös muita pikaluistelu seuroja ja – jaostoja
kehittämään omaa toimintaansa ja koko luisteluväen puhaltamaan yhteen hiileen lajin tunnettavuuden ja harrastajamäärien kasvattamiseksi.