YLE Radio Suomen Urheilun taustapeilissä aiheena pikaluistelu 19.4.2010 klo 17.30

YLE:n Radio Suomen Urheilun taustapeili käsittelee seuraavassa lähetyksessään pikaluistelua. Urheilun taustapeili on kuultavissa YLE Radio Suomessa ja internetissä maanantaisin kello 17.30 – 18.00.

Uusinta tulee Radio Suomessa keskiviikkoisin klo 23.03. YLE Puhe lähettää ohjelman maanantain ja tiistain välisenä yönä klo 00.05 sekä tiistaina klo 12.01. Lähetykset ovat kuunneltavissa myös YLEn internetsivuilla osoitteessa yle.fi/areena. Urheilun Taustapeilin voi ladata myös podcastina osoitteessa yle.fi/radio.

Ohjelman aiheita:

Suomalaisen pikaluistelun tulevaisuus on puntarissa Janne Hännisen päävalmentajakauden jälkeen. Kuka on seuraaja? Saavatko pikaluistelijat hallin Helsinkiin tai Seinäjoelle? Studiossa suorassa lähetyksessä lajinsa tilasta keskustelevat neljät olympiakisat luistellut Luisteluliiton puheenjohtaja Pertti Niittylä, aktiiviuran taakseen jättänyt Vesa Rosendahl sekä vielä aktiivina luisteleva Pasi Koskela. Lähetyksen juontaa Christer Sarlin.