Lisenssit & Lajipassi lunastettavissa kaudelle 2024-2025

Lisenssit lunastettavissa kaudelle 2024-2025

Pikaluistelun, roller derbyn, rullaluistelun ja short trackin kilpailulisenssit sekä lisenssivakuutukset ovat nyt lunastettavissa! Suomen Luisteluliiton lisenssit ja vakuutukset ovat lunastettavissa osoitteessa www.suomisport.fi sekä Suomisportin älypuhelinsovelluksessa. Lisenssikausi on 1.9.2024-31.8.2025.

Seuratoimijoiden, tuomareiden, toimitsijoiden, valmentajien ja huoltajien Lajipassi on myös lunastettavissa >>

Suomisport-palvelun käyttöönotto on helppoa ja samasta paikasta pystyy operoimaan niin harrastajat, kuin seuratoimijat. Ohjeita palvelun käyttöön löytyy Suomisportin tietopankista >>

Suomisportin asiakaspalveluun saa yhteyden Suomisport.fi -sivulla olevassa chatissa sekä sähköpostitse suomisport@olympiakomitea.fi

Kilpailulisenssi on pakollinen kaikissa Luisteluliiton lajien kilpailuissa pikaluistelussa, roller derbyn otteluissa ja turnauksissa, short trackissa sekä rullaluistelussa, kuin myös kansainvälisiin kilpailuihin osallistuessa.

Lisätietoja kilpailulisensseistä ja lisenssivakuutuksista 2024-2025

Pikaluistelu >>

Roller derby >>

Rullaluistelu >>

Short track >>

Lajipassi

Luisteluliitto on lanseerasi vuonna 2022 kaikille luistimilla liikkuville sekä Luisteluliiton, tai sen jäsenseurojen toimintaan tai tapahtumiin osallistuville lajipassin, jonka tarkoituksena on koota kaikki luistelusta kiinnostuvat yhteen myös digitaalisesti!

Lajipassi on maksuton ja sen voi lunastaa Suomisportista ja se uusitaan kilpailulisenssin tapaan vuosittain. Kilpailulisenssin lunastaville lajipassi tulee mukana, jolloin sitä ei tarvitse erikseen lunastaa.

Lajipassin etuihin kuuluu liiton, tai seuran toimintaan osallistuessa Olympiakomitean keskitetty vakuutusturva – Tuplaturva, joka sisältää liikunnan toiminnanvastuuvakuutuksen sekä vapaaehtoistyön tapaturmavakuutuksen.

Lisäksi lajipassi mahdollistaa kohdennetun viestinnän ajankohtaisasioista, kuten koulutuksista, tapahtumakutsuista sekä ilmoittautumisista. Lunastamalla lajipassin, harrastajat, toimijat ja seurat tukevat Luisteluliiton toiminnan vaikuttavuutta ja siten Luisteluliitto pystyy palvelemaan lajiensa parissa toimivia entistä paremmin.

Lunasta Lajipassi >>